17 februari 2011

Jobmarketing

Jobmarketing Aaltje Vincent schreef een uiterst praktisch boek voor iedereen die een nieuwe baan wil vinden. Een nieuwe baan realiseren die je nog niet hebt, is hard werken. Je dient goed te weten wat je wilt, welke activiteiten je goed in bent en in wat voor soort organisatie of bedrijf je graag zou willen werken.

Dat betekent veel uitzoeken, je kwaliteiten en talenten goed onder woorden kunnen brengen, je nieuwe baan en je ideale werkomgeving helder voor jezelf kunnen omschrijven. Je maakt op deze wijze je nieuwe werk voor jezelf zichtbaar. Je hebt jezelf gefocused.

Op voor de tweede ronde, ‘the fun’ part: Netwerken en solliciteren.
Niet zwaar of hopeloos, maar het bewust andere mensen en organisaties uitkiezen en informeren over jouw kwaliteiten.  

Aaltje leidt je stap voor stap met veel praktische tips en lijstjes door het fenomeen van netwerken en solliciteren. Jobmarketing is hiermee een boek geworden, dat je bij wijze van spreken op je nachtkastje kunt leggen en waarin je ieder goed idee over je nieuwe baan en de wijze waarop je die wilt realiseren, kunt noteren.

Wil je het boek even inkijken en de recensies lezen bij Bol.com, klik hier: Jobmarketing

Ik vind het een aanrader voor iedereen die serieus & met plezier een nieuwe baan wil realiseren. Hard werken wordt beloond !

 

E-Mail This Post/Page Print deze pagina